שיטת מחקר

כדי לנסות לענות על שאלת המחקר :
האם קיים שינוי חיובי בייצוגי נשים בפרסומות כיום לעומת פרסומות  מעשורים קודמים?
אני אנתח תוכן של פרסומות מהתקופה האחרונה ומעשורים קודמים וגם ממחצית המאה הקודמת, על מנת לבדוק ייצוגי נשים ולבחון את האופי המיני המתייחס לנשים בפרסומות אלו.
בחקר זה אנתח  20 פרסומות:
 10 פרסומות מהשנים האחרונות ( כולל פרסומות מיוטיוב ) לצד ניתוח של 10 פרסומות מהעבר.

היתרונות של שיטת המחקר הן:

לראות באופן ויזואלי איך ייצוגן של הנשים הולך ומתעצם עם השנים (אם בכלל..).
כלומר אפשר לראות לאחר ניתוח של פרסומות משנים עברו,  לדוגמא שנות ה50 ופרסומת מהיום 
ואת האופי המיני בהן הנשים הוצגו בעבר ואיך הן מוצגות היום. 

החסרונות של שיטת המחקר:

החיסרון הוא שאני מתמקדת במספר קטן של פרסומות שמפורסמות בערוצי טלוויזיה ולא בכל הפרסומות, לכן זה משקף חלק קטן מן הפרסומות ולא את כולם. אך אני מאמינה שזו הגישה הרווחת בעולם הפרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה